پیام تسلیت ولاسکو
آمار بازدید
بازدید امروز => 38
باردید دیروز => 277
بازدید هفته => 515
بازدید ماه => 500
بازدید سال => 3626
بازدید کل => 40112
کل مطالب => 238
کل نظرات => 232
بیشترین بازدید => 9979
تاریخ بیشترین بازدید : 1395/3/18
امکانات وب
تبلیغات
1- درحال کامل کردن نسخته انگلیسی وبلاگ
2- در حال آماده کردن امکان تبلیغ در وبلاگ
3- در حال آماده کردن صفحه ی اصلی
4- فعلآ همه صفحات اجتماعی وبلاگ بسته است (( در این زمینه منتظر اطلاع رسانی بیشتر باشید . ))
5- در حال کامل کردن یک نوشته ویژه برای تیر ماه

به نام خدا

س از ضایعه دردناک از دست دادن حسین معدنی، پرافتخارترین مربی ایرانی تیم ملی والیبال ایران، مربیان بزرگ والیبال دنیا از جمله خولیو ولاسکو، سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان و سرمربی حال حاضر تیم ملی آرژانتین در پیامی به محمدرضا داورزنی این مصیبت وارده را تسلیت گفت که متن نامه وی به شرح زیر است:

آقای رئیس

سلام

خبر غمناک فوت آقای معدنی را شنیدم. به همسر آن مرحوم، خانواده او و خانواده والیبال ایران تسلیت می‌گویم. من با او کار کردم و کمک‌های زیادی را از او گرفتم. او به عنوان مربی با تیم من کار کرد و بسیار موفّق هم ظاهر شد. او علاوه بر مربی خوب انسان خوبی نیز بود. من با همسرم دو بار در منزل او به مهمانی دعوت شدم و به ما خیلی خوش گذشت.

من بسیار ناراحتم و می‌توانم درک کنم که بازیکنان و پرسنل فدراسیون چقدر از غم وارده متاثر شدند. دوست داشتم که در تهران حضور یابم و در کنار شما برای "حسین" اشک بریزم، اما همانطور که می‌دانید نمی‌توانم در این شرایط تیم را ترک کنم. قلبم آنجا با همه شماست و روبرتو (همسرم) هم چنین احساسی دارد.

خولیو ولاسکو

دوست همیشگی شما

همچنین فدراسیون جهانی والیبال، فدراسیون‌های والیبال دیگر کشورها از جمله آمریکا و استرالیا، زوران گائیچ و لورنزو برناردی در پیام‌های جداگانه در گذشت حسین معدنی را به خانواده وی و جامعه والیبال ایران تسلیت گفتند .

همچنین ما نیز چون سایر مردم ورزشکار و ورزش دوستان ایران , این رخداد سراسر دردناک و غم آور را به همه ورزشکاران و ورزش دوستان ایران و جهان و همچنین خانواده معدنی و خانواده بزرگ والیبال ایران , تسلیت میگوییم .

ارسالی توسط => سینا



[ چهار شنبه 15 مرداد 1393برچسب:, ] [ 1:54 ] [ سینا و تینا ]

10 نوشته برتر